Helt slut.

Efter en dag på Loka är man rätt så mör vill jag lova. Men hade en ganska slapp dag ändå... Min första kund kom inte, sen hade jag body scrub och en massagekur med bad. Hur slappt som helst. Nästan. Känns i benen att jag har stått i sneda jympadojjor hela dagen också. Ett par tofflor är på Sofimar, och se andra är på Aqua. Tänkte ju inte på att ta med dem hem. Dumt dumt.

Nyss hemkommen från grannen. Kortspel. Gick ju sådär. Tur man inte spelar om pengar i alla fall. Trevligt var det. Mot slutet var alla hysteriskt övertrötta och skrattade åt de absolut sämsta skämten :) Men det är väl precis så det ska vara. Och jag tycker att jag är duktig som inte redan ligger nerbäddad. Jag funderade ett tag på att bädda ner mig så fort jag kom hem från jobbet, men nej. Jag är inte pensionär ännu... Även om man ibland kan tro det :)

Nu ska jag så mina morätter, och sen blir det... Läsa? Sova?

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas du hade en bra helg!!! Vi ses på tisdag :-)

2009-09-27 @ 08:26:54
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0