Flygekorre in pain!

Mahahahha. Igår var jag på gymmet som sagt... Kände mig som en flygekorre där jag satt och tränade armarna. Gäddhänget fladdrade. Flapp flapp flapp flapp flapp. Mmmm, yummie att se för stackars som satt mitt emot. Varför sätter man ens två maskiner precis mitt emot varandra. Det blir liksom liiite obekvämt att sitta och stöna och stånka och glo på någon annan. Ännu värre skulle det nog se ut om man blundade samtidigt. Jag kanske bara inbillar mig... Vad vet jag.

Hur som helst... Flygekorrar är ju rätt söta, men jag vill inte vara en. Så trotsade träningsvärken och pallrade mig iväg på ett styrkepass idag. Mama Mia. Ont. Överallt. Ont ont ont. Hur kommer det kännas imorgon? Vill inte veta. Men förhoppningsvis blir det lite mindre flappande armar. Någon gång. I en bättre värld. Beach år 2567, Here I come!

Förresten! Det ryktas att det börjar en sjuuukt bra massör på Aqua om prick en vecka... Den 16e alltså... Piik piiik piiik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0