Fääärdiiig!

Äntligen färdigstädad! Ska bara slänga i nya sängkläder så är det klappat och klart. Redo för att stökas ner igen. Så tar vi om 'et igen nästa vecka... Jupp jupp. Och all denna kattsand! Blir tokig. För att inte tala om katthåret. Men de är ju så söööta. Så det får det vara värt :)

Det står inget om budgivning på mitt blivande hus... Får hoppas på en till visning då. Gärna inte på en lördag den här gången. Eftersom nästa gång jag är ledig på en lördag är... I november :) Fram tills dess är varendaste liten lördag planerad. Lite jobb. Bra det. Kanske jag kan få någon krona i alla fall. Det är ju rätt så trevligt.

Mmm.. Nu ska jag leta reda på ett recept, så kanske det kan bli någon mat idag å. Italiensk paj siktar jag på. Får se hur det blir :) Ikväll: Stationspasset. Roligt!

Kommentarer
Postat av: lys

hejhej.

jag råkade gå in på lillamaria istället för lillamarie, det gick det med, men det var fan fel person!



=D

2009-09-28 @ 16:14:32
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0