Tröttast i stan.

Aww är såå trött. Sitter och väntar på... Farmville :) Sorgligt, men sant. Måste ju så lite nytt. Kan ju inte låta någonting vissna heller. Nej nej nej. *gäääsp* Ena kattskrället har en dålig ovana. Han knackar nämligen på sovrumsdörren när han tycker att det är dags för oss att gå upp. Inte alltid så himla uppskattat faktiskt :)

Idag tog vi förresten en sväng om det där tjusiga huset några inlägg nedanför. OCh jag säger då det... ALLA hus runt omkring så ut som hej kom och hjälp mig. Jag frågar mig själv... Var kommer där här förkärleken för att blanda trä och tegel ifrån? Det är det absolut fulaste jag vet. Och här nere ser man sånt elände överallt. Ska det vara tegel kan man väl i alla fall ha vitt tegel då? Men nej... Det absolut schnyggaste var ju rött tegel med grisrosa trä. Ohh lala. Det var ju såå snyggt. Funderar på att flytta in hos dem som äger det huset. Schyggve. Uäck!

Sitter och letar lite extraknäck. Finns inget. Bara telefonförsäljarjobb. Och jag har ju lite telefonfobi :) Så det kanske inte riktigt är mitt kall här i livet. Kanske helt enkelt ska ta och ringa Selma istället :) Ja, det tror jag nog på. Aa, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0