Litte smygkär i den där arga snickaren....

Åhhh äntliiigen premiär för ett bra program. Arga snickaren. Hård men rättvis är han. Och människorna i programmet är alltid lika patetiska. Aldrig är det deras fel. Husen har nog demolerat sig själva. Väggarna har tapetserat sig själva. Och sen har det trillat sönder. Ja, det tror jag. Det är så det funkar i den här lägenheten också. Rätt vad det är möter man en tapetbit i hallen. Det brukar dock följa med en tillhörande katt.

Blev ingen träning idag. Smärta i mitt hjärta. Får ta det på... En annan dag. Morgonspinning på fredag kanske? :) Mjaa... Något måste det bli i alla fall. Enligt facebook är jag "extremt fet", och som ni vet hade facebook alltid rätt :) Facebooks vilja är min lag.

Och Älskets vilja är också min lag. Därför blir det 2½ män nu. 3½ med honom.

Night night!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe och jag är fet..... jag vill oxå träna!!!!!

2009-10-07 @ 22:19:29
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Ida Gulliks

Hej! Hur gick det han du på bussen eller? Jag och skruttan i Åsen i helgen, hade tänkt busa i snön, men vet du vad, den är borta!!! Man kan hitta en och annan fläck i skuggan men det är liksom inte tillräckligt.. Vi kanske ses!

2009-10-09 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0