Halsont!

Vaknade imorse med halsont :( Det är ju sååå himla segt. Hatar det. Fadt jag vet inte jag.Har bara ont på ett visst ställe i ena sidan av halsen. Knasig halsmandel kanske? :) Varit så senaste gångerna. Drygtärdet i alla fall, men jag vill ju träna imorgon. Så vik hädan, halsont!

På väg ut i kylan för lite shopping. Syrsor, pinkis, motorolja... Ja ni hör ju. Roligare blir det väl knappast? :) På tal om shopping letade jag efter en skjorta igår. Hittade en sviiinsnygg på H&M. Det var bara det att preciiis när jag skulle ta den så såg jag lappen... H&M MAMA. Ehh... Nehej. Inte det nej :) Får fortsätta letandet. VeroModa hade också lite längre skjortor. Men det var mer sjukhusmodellen. Den man ska vara trådsmal och kurvfri för att ha. Suck. Inte lätt alla gånger.

Nehe. Shopping var det.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du borde gå en kurs i shopping ;) Men det spelar väl ingen roll om det är mammakläder, det är ju ingen annan än du som vet om det om du köper den. Sitter den snyggt spelar det väl ingen roll :) Imorn ska jag träna core igen tänkte jag.. ska du med?

2009-10-10 @ 17:45:59
Postat av: Marie

Har som sagt ont i halsen. Big no-no med träning då. :/

2009-10-10 @ 22:18:26
URL: http://lillamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0