Gäsp!

Varit på SP-kurs. Hårvårdsprodukter. Pretty much in genom det ena örat, och ut genom det andra. Vara ledig i tre dagar och sen försöka trycka in all den där infon på kvällningen. Nej nej nej. Det går inte. Lite kanske fastnar. Sånt som lär märkas. Kanske. Möjligtvis. Eventuellt.

Man kanske skulle umgås med den där stackars bättrehälften lite. Farmville kanske klarar sig utan mig en liten stund? :) Sen har jag totalt fastnat i zebrah mahjong på Facebook. Mycket beroendeframkallande. Inte alls bra :) Till skillnad från King.com så är det ju ingen kö heller. Hur bra som helst. Me like! Och det upptäcker jag först nu! KATASTROF :)


Jag har ätit kebabtallrik. Mihihihihihihi :)

Kommentarer
Postat av: Linda

håller me Marie, detta kunde vi läst oss till....

2009-10-28 @ 10:52:49
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0