Aww... Jag vill å ha snö!

En söt och go vän slängde upp en bild hemifrån. Med snö! Det snöar verkligen hemma. Riktig snö som ligger kvar. Och här... Här regnar det som vanligt. Jäkla tråkhåla det här. De hade snö i helgen hemma också. Vad hade Karlstad? Regn. Så klart.

Jag trodde i alla fall att jag skulle kunna åka hem i helgen. Men nu får vi se. Nissen mår ju inte alldeles bra. Och bussen går 11.35 på fredag. Liiite tidigt. Vill ju hinna jobba också. Och dopet är på lördag. It sucks. Just nu går allting fel känns det som. Sugigt värre.



Time for chocolate tror jag bestämt. Man blir alltid glad av socker. Alltid. Which reminds me... Det är chokladmässa i Hufvudstaden i helgen. Synd att man inte gillar Stockholm nå vidare. Kanske hade varit något annars. Någon hade gjort en brudklänning i choklad. Ingen dum idé. Så kan man käka upp den sen. Yumyumyum. Kan man får en schweizernöt-klänning tro? Vinterbröllop med schweizernöt-klänning. You are all invited.

Kommentarer
Postat av: Linda

snö??? är du inte klok....lite tidigt va!!!?

2009-10-06 @ 22:35:49
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Peter

Håller med föregående talare, liiite tidigt med snö, vi måste ju hinna ha höst först :) Så februari är lagomt att det kommer snö till ^^

2009-10-07 @ 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0