Wah-wah-wah.

Vet ni vad jag gjorde imorse? Jag gick upp klockan 7, tvättade håret, klädde på mig,åt frukost, satte på mig ytterkläderna... Funderade lite... Sen messade jag Anna: Jag skiter i det här och går och lägger mig igen. Typ... Och det gjorde jag. Sen sov jag till 10.30 istället. Så gick det med den träningen :)

Men imorgon har jag bokat pass, så då måste man i alla fall pallra sig dit. Och med man menar jag mig själv. KiBox 2. Just det. 2. Inte ens 1 har vi vett att gå på. Kan ju bara sluta på ett sätt. Grym träningsvärk. Hoppas jag i alla fall :) Passet är ju dessutom 90 minuter, så blir det ingen träningsvärk så blir jag besviken :)

Annars har jag i alla fall tvättat idag. Alltid något. Och allting hann torka också. Helt otroligt. Det händer typ en gång på tusen. Mellan tvättarna har jag arbetat hårt på att äta upp den där Tobleronen. Den kan ju faktiskt bli gammal... Och jag gör sannerligen ett bra jobb. Upptäckte idag att jeansen satt grymt tajt också. Men hey... De är ju nytvättade. Beror nog bara på det.

Vet ni vad jag mer lyckades med? Betala momsen. Man behöver ju typ vara hjärnkirurg för det. Okey... Kanske inte. Om man läser felmeddelanden lite noggrannare och skriker lite mindre så går det rätt så lätt... Ooopsy.

Kommentarer
Postat av: linda

jag hoppas oxå på träningsvärk imorgon!!!

2009-11-10 @ 22:13:06
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0