Träna!

Äntligen ska jag masa min breda röv till Friskis för lite träning. Linda har liksom renoverat sitt kök, och helt plötsligt blev jag totalt oförmögen att träna själv... Men nu är Lindas kök klart, så nu kan hon släpa iväg mig igen :P Känner att det var ett tag sen jag tränade. Ryggen börjar göra ont. Inte bra alls. Ändå är jag en riktigt slacker. Jag försöker skärpa mig... Det är ju dags att börja svälta sig inför julfrossan. Och nyårsfrossan. Och påskfrossan. Semlefrossan. Våffelfrossan. Är det något jag har glömt? Beach 2010? Pfft. Överskattat. Jag badade en gång i sommar. Ska man deffa för EN dag? Neee :)

Hur som helst... Jag hade något döviktigt att berätta. Men det bara... Poff! Borta! Så... Min gissning är att det inte var helt döviktigt ändå.


Kommentarer
Postat av: Camilla E Lindström

Hej

Nu har du sista chansen att Vinn en handväska värd 950 kr från Caia of Sweden



Tävlingen pågår tills onsdagen den 4 november kl. 23:59.



Tävla här:http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-handvaska-fran-caia-of.html



PS. Imorgon startar en ny tävling, då är vinsten en snygg tröja från Jumperfabriken

Mvh Camilla

2009-11-04 @ 16:17:28
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Linda

tur va att köket nästan är klart!!! Så jag kan träna med dig!!! ;-)

2009-11-04 @ 22:57:26
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Anna H

öj! ska du inte med på nikekonventet då?

2009-11-05 @ 13:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0