Marie hjärta snö!

Aww vad fint det är här ute nu när snön ligger kvar. Det är nästan så att jag blir lite förälskad i Kronoparken. Observera nästan och lite. Allt känns lite ljusare och bättre helt enkelt. Och snart får man slänga upp alla ljusstakar och adventsstjärnor också. Jag äger inte ens några ljusstakar, och adventsstjärnorna ligger kvar i förpackningen. Fortfarande i Åhlénspåsen också faktiskt... Men tanken är sannerligen god ;) Jag har i alla fall en tomte som Suss köpte till mig för två år sen... Ganska ojulig. Och otrevlig. Men söt och julpynt i allra högsta grad! :)

Idag har jag förresten sån sjuk träningsvärk så varje steg känns som tortyr. Dessutom gick jag ner till stan imorse. Duktigt va... Men let's face it... Ner är en sak. Hem är en annan. Därför ringde jag Älsk för skjuts :) Motion är bäst i lagom mängd. Man kan säkert träna ihjäl sig...

Om man skulle installera Spotify igen och ragga rätt på lite julmusik. Det börjar bli hög tid! Snart får man göra julgodis också. Längtar sjukt mycket efter lakritsfudge med mörkchoklad och flingsalt. Yum yum yum!

Kommentarer
Postat av: linda

det tror jag oxå1 Lagom mängd!!!



Julmusik därimot får du nog ta och vänta me!!!

2009-11-05 @ 22:29:14
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Suss

Lilltomten är inte ojulig bara för att den pekar finger :) Så vi har till slut synkat våra menscyklar? det tog ett tag ändå :)

2009-11-05 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0