Jag lever fortfarande.

Bara så att ni vet. Jag har bara inte så där himla mycket att skriva om :)

Helgen spenderades mesta dels bland slipdamm och annat elände. Älsket fick i uppdrag att fixa ett massagerum åt mig. Det första han säger när han ser min fina spackling är "Oj...Här blir det mycket slipa... " Vet ni vad han säger om slutresultatet? "Det ser för fan ut som en trappuppgång på Kronoparken!" Om man släcker lampan och tänder ljus tror jag det blir bra ändå. Men hörrni... Köp aldrig sandfärg! Alltså... Färg med sand i. Inte färgen sandfärg. Hopplöst att måla med tydligen... Så hopplöst att jag inte ens var betrodd att försöka.

Jag konstaterade att om jag och Älsk någongång köper ett hus så kommer eventuell renovering att bli hyfsat smärtfri för mig. Jag får liksom bara titta på och koka kaffe och sånt. Men det gör inget :) Städa också kanske. Mhmmm... Typ det här huset skulle jag kunna tänka mig just nu.




Kommentarer
Postat av: lisette

jag tror på dig, i alla lägen ;)

2009-12-02 @ 11:36:09
Postat av: Anna

Lever du fortfarande nu då? Kraaam

2009-12-06 @ 22:49:56
Postat av: lisette

BLOGGAAA



(annars ingen julchoklad)



-ja, det är ett hot.

2009-12-08 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0