Jag har muskler!

Vi överlevde minsann KiBox-passet. Det är nästan så att jag är lite besviken. Trodde att vi skulle krypa ut därifrån. Men icke. Jag tror allt att vi hade pallat Aerobicen också ;) Sen så kan jag ju villigt erkänna att jag har grym träningsvärk. Rumpa och triceps bara skriker rakt ut när jag rör mig. Men det är gött! :)

Dagens middag... Kan ni gissa? Det är INTE Mc Donalds. Gurka, paprika, tomat, tzatziki, ballerina kakor, toblerone och julmust. Låter bra va? Älsket åt strips, pyttipanna och bacon. Ihop. Så är'e...

Nä...Back to Charlie Harper's place!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill också trääänaa! Nu finns det ju inget som hindrar egentligen jag har liksom bara glömt bort hur man kommer iväg dit.

2009-11-12 @ 16:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0