Addicted!

Just nu sitter jag och facebookar med tre fönster. Zebra mahjong, Farmville och Treasure Madness. Så sjukt beroendeframkallande så de borde ha nummer till hjälp mot spelberoende blinkandes på skärmen var 5:e sekund :) Börjar få ont i både ryggen, och scrollfingret. Inte bra med för mycket ledig tid ;)

Tog mig i alla fall iväg att träna idag tillsammans med Linda. Spin Bas skulle det vara. Tror att hon lurade oss lite. Jävlar i hatten va jobbigt det var! Har fortfarande huvudvärk. Tydligen så svettas man lite av det där. Jag gillar i alla fall spinning. Det trodde jag aldrig att jag skulle säga. Men jo. Det är banne mig ganska roligt. Tog en liten sväng om i gymmet innan. Kände att min stackars överkropp behövde det :)

Nej... Åter till Facebook. Eller om man skulle sova?

Kommentarer
Postat av: linda

Eller hur!!! Jag börjar oxå tycka det är riktigt roligt! Man känner att man verkligen tränar!! Tack för sällskapet! Nästa gång tänkte jag att det blir på lördag kl 11, skivstång :-) Glöm inte och boka idag om du vull hänga med!!!

2009-11-19 @ 16:05:27
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: lys

haha, jag som knappt orkar farma längre så du skäller på mig. i grunden vill du bara ha en till medberoende.....

2009-11-21 @ 21:30:56
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0