Soligt och varmt!

Igår avslutades Dermanordmaran. Mara som i marathon, och inte mardröm :) Fick present. Jag har fotat den i bästa modebloggsanda. Tyvärr har jag ju ingen modebloggsdator i tändsticksaskformat. Så... Jag får inte in dem på datorn. Min tycker det är alldeles för jobbigt. Fick solkräm, hårinpackning och shampoo. Hur bra som helst :) Glad glad glad!

Soliga dagen till ära blev det träning. Nypremiär i gymmet. Människorna har inte förändrats. Däremot möbleringen. Men jag lyckades hitta alla maskiner till slut :) En del har fortfarande inte förstått att det finns en cafédel och massor med sittplatser på F&S. Man behvöer inte ha kafferep runt maskinerna. Men dt är väl sånt jag får leva med. Och fortsätta störa mig på. Efter en lång studn onda ögatstirrande fick jag dock göra klart. Mahahaha. Sen kom AnnaPanna och tränade ett pass med mig :) Det var så roligt med sällskap! :) Jag tänker aldrig släppa iväg henne därifrån! Efter detta gick jag hem i finvädret. Skönt och mysigt. Fick nog liiiite solbränna. Den försvann inte i duschen, så det var inte smuts i alla fall...

Mycket träning och för lite vatten har lett till galen huvudvärk. Vet inte vad jag ska ta mig till. Inte ens choklad hjälper. Då är det riktigt illa. Marabou brukar bota allt. Det mesta i alla fall. Så... Åter till tv och vatten antar jag :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

skönt väder=)



2009-05-30 @ 23:02:05
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0