Röra på sig lite.

Jaha ja. Hyfsat fint väder ute och allt. Här inne sitter jag och samlar damm. Illa. Men var ju ute och aprang en tur i morse i alla fall. Blev en nära döden-upplevelse. Okey. Kanske inte riktigt. Men jag sprang innan jag åt frukost. Inte så bra, frukostmänniska som jag är. Höll på att svälta ihjäl innan jag hade kommit hem :)

Nu har jag hunnit med både frukost, lunch och städa lägenheten. Känns bra när det är städat och fint. Lite roligare att vara hemma då, även om lägenheten suger skunk. Uppenbarligen håller katten med eftersom han har börjat massakera tapeterna  :) Moa ha ha.

Nu blir det träning. Måste banne mig börja styrketräna igen inom en snar framtid. Det här går ju inte. Syster gav mig en bikini nu när jag var hem. Om jag ska våga visa mig offentligt i den så lär det börja hända något snart :) Fast det är klart... Man kan ju ha bikini i badkaret också om man vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0