Jag är från landet, men jag gillar det ändå.

Uj uj uj. Älsk fick sitt livs åktur idag. Innan jag lämnade över nycklarna igen var jag alldeles gråtfärdig och osams med både mig själv, bilen och Älsket. Och det är därför jag kör all by my self. För då slipper man sånt :) Så... Om ni behöver chaufför kan ni skippa mitt nummer. Capishe? :) Jag körde i alla fall idag. Inte hoppade. Whoppidoo!

Nu blir det att dra en borste genom håret och sen pallra sig ner på stan. Med buss. Älsk skrämde mig och sa att poliserna skulle jaga mig om jag tog bilen. Buss it is. Sen får jag traska på Krp i natten. Jag går av vid berget. Bara så ni vet ungefär var ni kan hitta mina kvarlevor. Ja det blir spännande det... :)

Bio med Karin nu! Wee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0