Ingen lycka.

Blev ingen bil igår. Den ena var värre än den andra. Det var inte den vackra rosa skapelsen vi kollade på dock. Den hade jag tagit utan att tveka. Det var en vit Volvo 855 och en Audi 80. Men icke. Får fortsätta leta. Jag röstar i alla fall för en golf, även om jag ibland hade önskat en bil med drag. I flyttider och så där. Och det hoppas jag ju att det blir inom en snar framtid. Innan januari ska vi vara ute ur det här råtthålet i alla fall :) Och det är ju snart.

Verkar omöjligt att bli med katt också.
Älsket är stenhård. Inte alls lika blödig som mig. Han menar att man inte kan rädda alla. Kan man inte? Jag har 2 chillor och 2 katter som är sånna objekt :) Vad skulle en enda till göra? Varken till eller från egentligen. En sån liiiten märks ju knappt. Inte förrän den klättrar upp för benen med sylvassa klor i alla fall. Men det är sånt man får ta :)

Nåja. Om man kanske skulle försöka hitta på något en dag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0