Helgen.

En snabbis om helgen. Hände ju kanske inte supermycket. Att vara hemma innebär mest att bara vara. Oftast :) Började ju bra med att ingen kunde hämta mig i Mora. Lite bristande kommunikation i vår familj :) Såå fick bli upplockad i Rättvik av kära syster. Åkte och kollade på hästar. Man vill ju helst ha med sig allihopa hem. Sockersöta nordisar. Awww :) Fredagskvällen fortsatte med mat mat mat och mat. Äter vet vi hur man gör i alla fall :)

Lördag och besök hos farmor. Fika fika fika. Sen hem och försöka klä sig och gå på kalas. Kalaset höll minsann sann Älvdalsanda. Glaset hann inte bli tomt innan det var påfyllt. Ett gäng stiliga ungdomar som dansade ballongdansen. Nåja... De var väl typ 50. Men de dansade ballongdansen i alla fall :) Och åter igen god mat så klart. Och gott fika.  Och så lite allsång. Och Larz Kristerz-hyllningar. Jag svek dock strax efter 22 och pallrade mig hemåt mot ESC. En del saker kan man inte missa :)

Igår blev det mest... Mat. Rostade mackor i överflöd och en mumsig pizza.

Ja just det. som det brukar alltså. Mat mat mat. Där emellan fika fika fika fika :) Nu är jag hur som helst tillbaka i Karlstad och verkligheten. Jakten på jobb fortsätter. Whoppidoo!

Kommentarer
Postat av: avundsjuk

på all mat!

2009-05-18 @ 14:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0