Goodie!

Bion igår var suverän! Spännande från början till slut. Mycket mer spännade än Da Vincikoden. Hade knappt tid att äta godiset. Det är ett bra betyg. 4+ av 5 möjliga. Minus för allt stolsjuckande som folk håller på med. Bänkraden gungade  så man blev åksjuk. Störande. Varför kan folk inte sitta still? Måste köpa filmen så jag kan se den om och om igen. Slapp förresten gå från Lorensberg. Det gick en Campusbuss! Lycka! Så kom hem välbehållen.

AF idag då. Basinformationen. Var ju lite lätt deprimerande. "Det är svårt att få jobb nu" "Det är svåra tider om man är arbetslös". Jo tack.. Jag vet. Men men... När jag kom hem låg ett brev från Uni på hallmattan. Sommaren kommer ägnas åt Vänerns natur och miljö. Money money money.

Eftersom en del lyckliga själar har fått bekräftelse från jobb, så kom jag på att min hotmail kanske fastnar i skräpfiltret när jag söker jobb. Men nu har jag ringt och jagat alla möjliga folk. De som svarade hade fått i alla fall. Så nej... Mailen funkar. Till en del i alla fall :) Så får fortsätta jaga alla som jag inte fick tag på nu. Moa ha ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Också sett filmen, spännande och bra ju! Låter som det är nice och vara arbetslös i dessa tider iaf, blir sugen att prova ;)

2009-05-14 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0