#¤%¤&#¤&%%

Min tvättstund fick ett upprörande slut. Men jag tiger ju som muren. Alldeles för uppfostrad för mitt eget bästa. Med 15 långa minuter kvar stövlar Herr M in i tvättstugan och börjar möla in sin tvätt i tvä'ttmaskinerna. Detta trots att jag vänligt förklarat att jag snart var klar. Nej då. Skit i mig bara. För helvete. Fick slänga mig på utloggningen för att hans jävla tvätt inte skulle hamna på min räkning. GAH! Om tvättiden börjar 11.00 så börjar man tvätta 11.00. Inte 10.45. Speciellt inte om det redan är upptaget. Jag blir så jävla less! TA MIG HÄR IFRÅN!

Men med en latte och Devil´s cake i magen känns allting mycket bättre.

Har jag förresten sagt att jag vill ha hus? Jag är så desperat att jag nog kommer söka ett säljjobb... Såå desperat är jag. Och hur hatad blir man inte som telefonförsäljare då? Milda makter. Kommer vara den mest hatade på hela jorden helt plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0