Babyhands.

Mina händer är mjuka som bara den idag. Eller ja... De har typ inget skinn kvar. Mina fingeravtryck är typ borta. Så är det någon gång jag ska råna en bank så är det nu :) Scrubbade människor på löpande band igår. Med saltscrub. Det rev gött vill jag lova. Handskar? Nej, det glömde vi... Men roligt var det. Vi fick sola och bada i pausen också. Aaah, va gött! Och så roligt att träffa glada och trevliga människor.

Ohhh, ska jag eller inte? Ingen idé att fråga mamma för jag vet redan svaret. Vill jag? Ska jag? Vågar jag? Är jag helt dum i huvudet? Det kanske bara är bra att vara liiite dum i huvudet? Hälsosamt liksom... Hmmm...

Nu skiter vi i alla livsfrågor, och så går vi och gymmar istället. Dagens frukost: Choklad och lättsaltade chips. Jag kör på socker- och fettdieten idag. Också... ;)

Ut i solen med er. Tokar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0