Åhh trött!

Det är så värdelöst att alltid vara så hääär trött. Vem sa att man blev pigg av att träna? Va? Va? VA?! I och för sig kanske det hade varit ännu värre om jag inte hade pallrat mig iväg och tränat. Gick hem också. Redig träningsvärk i raavaaa (Det heter så på värmländska). Det beror med största sannolikhet inte på promenaden. Mina ben var som spaghetti då, så jag släpade mig uppför. Skivstångspasset tog liksom död på dem. Uppgraderade kortet idag så jag får gymma också. Whoppidooo. Muskler!

Jag tror att mina tangenter har något talfel. Alla G vill bli D. Eller så siktar jag väldigt dåligt. Jag skulle ju ha varit till optikern. Lovade Älsk. Nyss satt jag och kollade på 2½ men. Kisade som bara den. Tänkte att fan... Jag borde nog hämta glasögonen. Det var bara det att jag redan hade glasögonen på mig. Good. Senil och blind redan.

Nu blir det King.com.
Mycket beroendeframkallande. Roligt. Och jag spelar bara gratisspel. annars hade det nog varit Lyxfällan nästa. Tur i kärlek,  otur i spel och allt det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0