Uff.

Antingen vill jag vara frisk eller ordentligt sjuk, så man får vara hemma och kurera sig. Just nu är jag liiite förkyld. Liiite svullen och ond i halsen. Liiite huvudvärk. Knappast tillräckligt för att jag ska vara hemma från praktiken. Men det är tillräckligt för att jag ska känna mig rätt så vissen. Har precis sovit i 4 timmar. Välbehövligt gissar jag. Undra om jag kommer kunna sova inatt? Just nu sitter jag och dricker cola. Det kommer väl inte underlätta sovandet sen, men cola är sjukdricka för mig.

Måste bli frisk till helgen i alla fall. Har inte tid att vara sjuk då. Jobba jobba jobba. Pengar pengar pengar. Älsket får åka in och jobba, och skjutsa mig på samma gång, på söndag. Världens snällaste. Vad skulle jag göra utan? Är lite pirrigt att bara hoppa in och jobba på ett ställe där jag aldrig har satt min fot. Får åka dit i god tid så jag lär mig hitta lite :) Så jag inte går vilse med kunderna. Vore ju dumt :)

Jag har ett sjukligt chokladsug. IDag när jag skulle med bussen kände jag bara "MÅSTE HA CHOKLAD!". Men på Pressbyrån stod halva Karlstad och skulle lämna in spelkuponger. 4 minuter till bussen gick. Inte värt det. Fick vara utan choklad. Tur att jag hade lite hemma. Tur att jag somnade så jag inte bakade en kladdkaka :) Nu är jag nästan människa igen. Chocolate is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0