Tvättat och vikt.

Uppe med tuppen imorse och tvättade klockan 7. Duktigt tycker jag. Dessutom är allting vikt och inlagt i garderoben. Eller ja. Byrån. Vissa äger inte så mycket kläder att man behvöer viga ett helt rum åt dem... :) I alla fall så är själkva vikandet det tråkigaste med hela tvättningen. Igår vek jag kläderna som jag tvättade för två veckor sen... Lite skrynkliga, men det rätar väl ut sig så småningom. I värsta fall har jag ju ett alldeles språjlans strykjärn :)

Nu blir det springa genom duschen och mickla ihop massagebänken.

Ikväll börjar Project: Runway. Missa inte det.
Jag har sett halva säsongen redan... Men kommer inte ihåg ett skit, förutom att Suede vara så förbannat jävla apdryg. Yes ligger i lä vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0