Total förvirring.

Arbetsdagen på Loka gick bra, men jag har definitivt varit jordens mest förvirrade människa idag. Som tur var var världens goaste tjej där och tog hand om mig. Svarade på mina två tusen frågor och visade mig runt. Var spännande att först ha en gyttjeinpakcning + massage och sen en ansiktsrengöring. Hur ofta har jag använt Kerstin Florian? Hmm... Aldrig. Förrän idag :) Men det gick ju bra det med. Tack Tällberg för improvisationssjälvförtroende.

Nu är jag trött, men kan inte sova. Störande. Är väl övertrött. Höll på att somna under en behandling. Måste det vara avslappningsmusik? Hårdrock? kanske vore något. Hard rock Spa :)

Vad händer ikväll då tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0