Smärta i lilla muskeln.

Tränat idag igen. Mycket smärtsam upplevelse. Passet var över förväntan. Hade för mig att det skulle vara en dålig instruktör, men var ju hyfsad. Passet bara svischade förbi. Jag svischade inte lika mycket. Jag kved mest. För första gången på länge har jag hittat mina magmuskler. Var det så det kändes? :)

Det slog mig idag att jag borde ha något att ha på mig på brölloppet i april. Kanske borde jag inte se ut som Harald Hårfager heller... Och så borde jag köpa nya glasögon. Och så måste man ju ha skor till klänningseländet också. Jag gissar att jeans inte är att tänka på. Kanske borde jag eliminera big belly också. Undra om det funkar med dammsugaren.

Nu ska jag gosa ner mig i sängen med Project Runway, te och mörkchoklad. Och så var den träningen plus/minus noll :) Äsch. 70% choklad ju. Det är nästan godtagbart. Mycket antioxidanter... Kanske en i alla fall...

[Här skulle det ha varit en bild, men min dator är helt jävla störd så det blev ingen]

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan vi inte bröllopsklänningsshoppa ihop? Jag kom också på häromdagen att man borde börja tänka på en ny klänning :) haha.. det lät som att vi skulle ha brudklänningar på oss nu men.. vi kanske ska slå till på det? Ska vi verkligen låta Suss glänsa hela dagen alldeles själv? ;)

2009-03-02 @ 23:45:11
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0