Promenad.

Nu blir det promenad ner till praktiken. En del är väldigt hängivna. Eller så är det fjäsk för att de ska inse att de inte kan leva utan mig..? :) Nej då. Blir ju bara 4 timmar. Och hade jag inte varit där så hade jag väl bara legat hemma  och sovit. Så är det.

Fick en ansiktsbehandling som hette duga igår i alla fall. Stundtals smärtsamt, men efteråt hur skönt som helst. Blir att shoppa nya produkter i ett rikare liv sedan. På tal om rik så ringde de från jobb igår. Tyvärr var jag och tränade så hon hade redan hunnit gå hem :/ Attans bananer. Jag hade ändå inte kunnat jobba idag, men det känns ju alltid bättre om de åtminstone får tag på en. Nu kommer de väl aldrig mer att ringa. Jävla skit.

Bil bil bil! Jag behöver en biiil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0