Nu blir det natta.

Dags att gå och sussa. Imorgon blir det att hamna på ruinens brant. Nädå. Blir väl bara en undersökning och tusen frågor från mig. Går väl snabbt som blixten för dem. Inga 10 000-kronorsoperationer i alla fall.

På praktiken verkar det bli en ganska lugn dag. Det ryktas om att jag ska få en ansiktsbehandling. Mmmm. Härligt härligt. Värre praktik kan man ha :) Älskar det där stället. Vill aldrig därifrån. Tror att jag ska tvinga mig på dem. Komma dit klockan 9 varje morgon resten av mitt liv, tills de tror att jag är anställd där. Ja... det låter ju som en idé :)

Sängen var det ja.

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jag vill också få ansiktsbehandling! Jag vill få alltihopbehandling varje daaag! Men... jag mste nog hitta en snuskigt rik gubbe att gifta mig med först då.

Tänkte egentligen bara berätta att jag jobbar imorn em så det blir ingen prommis för mig. Lycka till hos veterinären! Puss!

2009-03-11 @ 23:33:01
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0