Nu är det lördag igen...

... å där satt jag å deppa. Tyckte allting verka meningslöst. Men just då ringde en rar liten flicka. Å mitt problem va löst.

Larz-Kristerz för er som inte hänger med :)

Idag är det ju lördag, och ännu en gång dags för Melodifestival. Andra chansen, vilket innebär att man måste genomlida Uggla-ylet ännu en gång. Jag funderar på om jag kanske skulle vara med nästa år. Jag sjunger också typ så falskt. Någon som har ett färdigskrivet bidrag åt mig kanske? Får fokusera extra mycket på det ätbara under den låten. Som om jag inte alltid har full fokus på det ätbara... Detaljer.

Försöker få ihop två av mina chinchillor. Men de vill inte riktigt förstå att de är som skapta för varandra. Istället är det som vilken krogkväll som helst. Mats tror att han bara kan ta för sig,. och bete sig hur som helst. Kerstin blir vansinnig och läser lusen av honom. Sedan flyger det hårtussar åt alla håll och kanter, och Mats går därifrån med svansen mellan benen. Denna saga verkar inte sluta med barnbidrag i alla fall.

  

Kärleksparet. Eller inte...

Nåja... Om man skulle äta lite kanske. Varma mackor. Igen. Både till frukost och middag. Jahaaa´rå. Funkar minsann. Å så blåbärspaj! Godis är hälsokost för själen. Glöm inte det ;)

Kommentarer
Postat av: lys

dom är så muuuka. jag saknar dom!

2009-03-07 @ 18:27:51
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0