Men vad fan...

Jag ska väl egentligen inte klaga... Jag fyllde min röstningskvot under Dansbandskampen, så jag har inte röstat en enda gång i Melodifestivalen. Men vem fan är det som röstar på af Ugglas? Ser ju fan ut som hon kommer direkt från Beckomberga när hon har sjukhusklänning och gummistövlar. Om af Ugglas vinner ska jag emigrera. Banne mig.

Annars var det ju en trevlig kväll. Jag har aldrig fått så många tjockispikar från någon, som inte är jag själv. Men då är det ju bekräftat att byxorna inte har krympt i tvätten i alla fall. Det var ju skönt. Så alles... Det är inget fel på tvättmaskinen. Däremot torktumlaren. En tröst kanske att det är gulligt att vara fet. Det passar mig. How sweet...

Jobba imorgon. Just nu är jag inte så sugen. Bara trött. Men ska ju bara göra en enda behandling så. Lär ju inte jobba ihjäl mig :) Kanske ska köra Stationspass imorgon. Om jag vågar :) Det är konstigt attjag saknar gymmet när jag inte har gymkort, men när jag har gymkort så vill jag helst slippa. Men jag har ju aldrig varit som man borde. Jag har alltid varit som jag blev.

Nä... Enough is enough. Jag har nog klagat klart för idag tror jag.

Kommentarer
Postat av: lys

hahaha, glöm inte bort att någon sa att jag är lik ugglas

2009-03-08 @ 01:06:09
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Suss

Jag hoppas verkligen inte att jag pikade dig! i så fall en ren missuppfattning. jag är konstant hög numer. du är söt som du är men vill träna så gör det :)

2009-03-08 @ 17:55:50
Postat av: Anonym

Haha nej. Det var inte du. Det var vår icke socialt kompetenta vän.

2009-03-08 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0