Lunglös.

Barnmässan igår då. Första halvan var jag sååå kär i alla små söta barnen som sprang omkring överallt. Sen ju längre tiden gick, desto mer monsterlika blev de. Trötta och griniga. Små stackars knytt. Men lite söta är de ändå. Speciellt de som är så små att de bara ligger där och är söta. :)

Var ju meningen att jag skulle stå där att massera, men förutom mina kollegor masserade jag bara två stycken. Så... Jag stod och blåste upp och knöt balonger i 8 timmar istället. Ganska snurrig blir man efter ett tag. Det var inte så att vi hade en pump. Nej nej. Här kör vi old school. In med balongen i käften bara :) Har skavsår på två fingrar efter att ha kunit de jävlarna också :) Dagen gick ju hyfsat snabbt i alla fall. Ryktades att ute i verkligheten så sken solen. Det gjorde den inte i ett fönsterlöst Racketcenter.

Var meningen att jag skulle ha varit på fest i Karlskoga efteråt, men kände att det var ett större projekt än vad jag orkade med efter att ha stått på mässan en dag. Såg framför mig en stor påse godis och Robinson istället. Men icke. Jag hamnade på möhippa istället. En lugn men rolig tillställning. God mat. Till och med sushin var god. Heja hemmagjord sushi! En stjärna i kanten till Sofie.

Nu ska jag fortsätta äta min banan. Och sen ska jag äntligen få Robinson och godispåsen :)

Kommentarer
Postat av: lys

"Första halvan var jag sååå kär i alla små söta barnen som...."

-när jag började läsa den meningen, trodde jag att jag var i fel blogg, men ju längre jag läste så insåg jag att jag hamnat rätt!

2009-03-29 @ 13:56:51
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Anna

Men guuud! Missade jag verkligen sushi?! Fan, nu rann det över utav bara helvete, jag går och lägger mig och gråter floder. Och just det, synd att jag missade Suss minimöhippsmys med ja.

2009-03-29 @ 23:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0