Jag är såå nervös!

Det känns nästan lite löjligt att åka in nu när det blivit sårskorpa på tassen... Men bättre åka in en gång för mycket, än en för lite. Jag är i alla fall så himla nervös. Vet inte vad jag är nervös för egentligen... Men det är jag i alla fall :) Har drömt mardrömmar hela natten :) Att tassen är helt söndertrasad och att det kommer kosta typ en halv miljon. Men troligen blir det väl bara "Det här är ingen fara. Tack och hej." 500 fattigare :)

Hmm... Undra vad man ska träna idag? Skivstång? Aerobics? Medelpass? Hmmm... Återstår att se. Beror ju lite på när jag får sluta. Orkar inte gå hem till Krp och sen tillbaka ner till Friskis. Det blir lite för jobbigt :) Räcker med att gå hem en gång. Ner får det bli buss, annars kommer jag ju knappt hinna in på praktiken innan jag ska hem igen.

Om man skulle försöka äta lite frukost kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0