Idag.

En helt vanlig dag. Trött, huvudvärk och lite allmänt seg. Men helgen är snart här. Igen. Sjukt. Var tar tiden vägen?

Luddekraken rör i alla fall på sig, även om han inte stödjer riktigt. Typ som att ni bryr er... Men ändå. Onödigt vetande är det bästa vetandet. Om man frågar mig. Om han överlevde ett brutet lårben hoppar jag att han överlever det här med. Med nu har han fått sandkokor under hakan också. Så tillbaka till min ständiga fråga... Är det tandproblem? Inte i foten, men som gör att han får sandklumpar under hakan. Det är då inget han har haft förut i alla fall. Ajja..

Arga snickaren ikväll. Lite choklad också tror jag. Det brukar bota huvudvärken. Jag har nämligen inga ipren hemma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart han klarar det här. Han är en lite fighter!

2009-03-11 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0