Det finns lite rättvisa i världen.

Jag skickade min önskelista till tomten. En enda önskan. Att Caroline af Ugglas inte skulle till Moskva. Och tomten var snäll och gav mig det i tidig julklapp. Så nu blir jag väl utan klappar till jul. Men det gör inget. Var ju lite rädd där ett tag att det skulle gå illa... Men nej. Rätt låt vann måste jag säga. Och hur ofta kan man säga det? Typ aldrig. Nu kanske man vågar se ESC också :)

Vad händer resten av helgen då tro? Lägenheten ser ut att vara i behov av städning. Som alltid. Hur var det nu med avdrag för hushållsnära tjänster? Annars siktar jag nog på träning på söndagkvällen. Stationspass verkar ju lite läskigt. Å andra sidan är det roligt. Så jag får väl vara minst, klenast och mest bortkommen då. Någon gång måste ju vara den första liksom.

Gårdagens danspass var i alla fall grymt. Träningsvärk som attans i rumpan. Medelpasset däremot. Åhhh vad tråååkigt! Situps till förbannelse. Kanske borde instruktörerna tänka lite. Låta sig inspireras. Det finns andra magövningar än dessa töliga jävla situps i alla former och varianter. Har ni hört, så tokigt.... Men ja' e' inte bitter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0