Dagen.

Pallrade mig iväg med åtminstone två CV idag. Alltid något. Eftersom de ringde från jobb i fredags, men jag missade samtelet så fick jag ringa upp idag. Och tänka sig. Jag får jobba nästa söndag. Då är frågan "Hur ska Marie ta sig dit?" Går ingen buss. Inget tåg. Har ingen bil. Men det löser sig :) Det gör det alltid. 9 mil är väl annars inte så långt att cykla? Fast jag har ju ingen cykel. Och blir det långt att cykla :)

Annars så har den där sjukan jag beställde tidigare i vintras infunnit sig. Men nu vill jag ju inte vara sjuk. Jag vill träna. Vågar ju inte träna med halsont. Bara dumt, bättre att bli frisk på riktigt först :) Men tråkigt är det. Skulle ju vara roligt att komma i kläderna snart :) Och bara därför köpte jag choklad idag. Ja jag vet. Säg inget :) Jag trodde jag hade feber. Då får man äta godis. Fast den gick över. Så nu äter jag ändå. För att det finns...



Hmm... Det händer inte så mycket roligt. Fick hjälp med en snabb och halvgenomtänkt uträkning idag att om jag ska starta eget, och vill ha lön, blir det ca 40 behandlingar a' 500:- per månad. Låter ju inte som en omöjlighet. Om man ser det så. Men jag är inte tillräckligt modig än :) Någon gång. Inte nu.

Två veckor kvar till Sunne. Omotiverad. Jag vill vara klar nu. Jag vill jobba! Jobba röven av mig och köpa hus. Värsta palatset. Ja just det.

Förresten. Någon har hängt i gardinen tror jag... Och det är inte jag. Stackars gardinstången.



Kommentarer
Postat av: lys

skulle aldrig anklaga dig, vet ju att det är micke! =D

2009-03-17 @ 20:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0