Å Skalman han är tlött! Och Marie å.

Till Anna: För sjutton, människa. Vad har du gjort? Jag kommer inte in på din blogg längre. Har du tagit bort den, eller? :) Och nej... Jag tror vi kör på brudklänning vi också. Det blir nog garanterat lättare än att hitta en annan klänning. Känns liiite klänning-off season faktiskt. I alla fall om man kolla ut.



Jävlar i hatten vad jag är trött. Känns som jag skulle kunna sova en hel evighet. Men nej då. Praktiken börjar 9.30, så det blir det inget av. IPL-behandlingar idag. Det blir spännande. JAg kommer väl vara räddare än kunden gissar jag. Det är sån häringa bleka pigmentfläckar/permanent hårborttagningsgrej-maskin. Glasklart. Används flitigt i Extreme Makeover. Inte husversionen alltså...

Mhm... Vad fan hände med våren?

Jag tänkte träna idag. Men nej. Jag får nog spara det tills imorgon. Handikappad!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp brudklänningar it is! Jag har en sån affär rätt över gatan. Billigt och bra :D Bloggen är döööd! Ringde dig nyss för att säga att jag kan följa med dig om du ska gå hem idag för jag behöver motioneras... men du svarar inte, attans.

2009-03-03 @ 16:43:07
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0