Träningsvärk och bondbränna.

Äntligen blev det sommar! Whoppidoo! Gårdagen tillbringades på Skutberget med mina söta grannar. Tonfisksallad och kortspel i timmarna tre. Som ett brev på posten har jag babianrövröda axlar och shortsbränna. Benen tar ju 300 år att få ens liiite färgade. Så vad är oddsen att jag får bränna efter de längsta shortsen jag äger? Typiskt Marie-otur. Jag kunde ju kommit ihåg att smörja mig... Men nej. Icke. Grillad till tusen alltså.

Släpade även med stackars AnnaPanna på ett träningspass från helvetet. "Det är inte så jobbigt..." övertygade jag henne om. Nej nej... Jag höll på att dö. Och nu håller min rumpa på att trilla av. Mina lår ska vi inte tala om. Men det är ju trevligt att veta att man lever. Undra om man ska våga sig iväg på ett intensivpass imorgon efter gymmet... Kanske. Om jag orkar.

Jag fick en jäääkligt saftig lön den här månaden hörrni... 96:- ! Jag vet inte riktigt hur jag ska spendera allt detta... Förslag? Nästan en bio kanske? Någon som vill med på en nästan-bio? The Proposal förslagsvis. Någon som är sugen på att nästan-se den?



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jaaa! fast får väl se hur mycket jag kommer spela i sommar ;D haha

2009-06-24 @ 23:25:44
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: lys

jag lever!

2009-06-25 @ 09:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0