Summertime.

Sitter här med en smarrig iskall knallrosa smoothie. Någon annan frukost orkar jag inte med. Tokvarmt i hela lägenheten. Jag tyckte det var perfekt när temperaturen låg runt 25 grader. Nu är det liite för varmt för min smak. Tyvärr :) Aldrig är jag nöjd. Jag skyller på att jag är  svensk. Eller bara ovanligt gnällig...

Igår släpade jag och Kristina oss ner till Kroppkärrsjön och solade. Jag gjorde ett tappert försök till att bada med kom inte längre än till fotknölarna. Fick dock riktigt snygga bikiniränder... Oooh ja. Vandrande hem upp för hela trekilometersbacken. Åt en banan. Gick neråt igen mot Friskis. Gymmade. Körde ett styrkepass. Och sen blev jag tack och lov hämtad av Älsk. Det var sjukt varmt inne på Friskis. Trodde jag skulle avlida under styrkepasset. 1-2 liter svettas man ut i normala fall tydligen. Typ 70 liter igår då.

Nu ska jag gå ner till Skatteverket och bli lite bildad. Eller nej.. Där ljög jag... Jag tar bussen ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0