Solen går upp över kåk och gränd.

Vilken underbar dag, hörrni. Fikade på stan med två klasskompisar. En kladdkaka från himlen och en iskall cola. Mmmm! Café Royal is the place to be :) Perfekt kladdig kladdkaka. Och en enorm bit var det också. Det tackar man ju inte nej till :) Shortsshopping på H&M blev det också. Ett par vanliga, och två par kortare. Röven hänger typ ut, men det känns tillåtet på sommaren. Annars springer man ju ändå i bikini. Den hänger inte mindre då liksom...

Sen har det inte blivit mycket gjort. Ringt arbetsförmedlingen, men de ringer inte upp. Ringt en miljon gånger. Var väl inget viktigt de ville då... Eller så har de avanmält mig bara för jag inte hörde att de ringde. Man vet aldrig :) Fixat musik till Nissen också. Så nu väntar jag bara på att få veta vilka dagar det blir jobb. Nackdelen med extrajobb är att man inte kan planera något. Ifall man blir inringd. Säger man nej så vet man ju inte ifall de ringer igen. Drygt. Yesbox.

Nej... Scrabble på king.com känns lockande. Beroende? Jag? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0