Oplanerad shopping är bra shopping.

Blev en vända på stan idag då. Först till skatteverket och bli livrädd. Hujedamig. Det dröjer nog innan det blir egen företagare av mig. Siffror är inte min starka sida direkt :) Så... Vi lägger det på hyllan ett tag. Fattade inte hälften av vad hon sa. Hon fattade nog inte heller hälften av vad hon sa... Men hon var trevlig i alla fall :)

Ringde och väckte Anna i gryningen... Typ. Annas gryning i alla fall :) Tvingade henne upp ur sängen. Släpade in mig själv på Change för bikinishopping. Dyrt tänkte jag mig att det skulle bli. Men gjorde ett riktigt kap för ynka 100:- Vem hade trott det. Superfint och superbilligt. Me like! Köpte ett pat fiina matchande flipflop också. Dock är ju alla lika obekväma... Men bättre än svettiga jympadojjor. Eller pumps. Aaa just det.



Kommentarer
Postat av: lys

jag vill se hur den ser ut sen =)

2009-06-28 @ 09:21:04
Postat av: Peter

Ja, lite modevisning vill vi ha nu ;)

2009-07-14 @ 14:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0