HA! Vilket jävla skämt!

Det existerar typ bara stuprörsjeans ute i affärerna. Eller skinnyjeans kanske det kallas. Stuprör är väl såååå 2007... Eller något. Hur som helst... Inte fan får mina vader plats där. Oh no! De enda jeansen jag överhuvudtaget fick plats i idag var en par skitfula bootcut jeans med jordens überfulaste fickor. Inget köp. Nej nej nej. Sen när måste jag ha 30 i jeans? 30!? och inte ens det gick. Nej nej nej. Det här går inte. Imorgon ska jag gå till Friskis, gymma, träna balanspass och gå hem. Jag har fan inte tid att vara sjuk. Jag måste sluta äta. Helt. Det här går ju inte. Kan ju fan inte gå naken. Usch.

Nämnde jag att jag har redig pms?
Det underlättar inte shoppingen. Blir inte på bättre humör direkt. Nixpix. Inte hittade jag några skor heller. Eländes elände. Men... Jag hittade 5 böcker på Myrorna. Säkert totalt jävla skitdåliga allihopa. Nu ska jag äta en riktigt fet och fettig krämbulle. Sen ska jag äta upp min chokladkaka. Sen ska jag typ lägga mig och dö. Fet, naken och lycklig.


En fet, men ack så söt, sjöko....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0