800 grader...

Minst! I lägenheten är det typ 900 grader. Äckligt. Sitter här klädd i ingenting och svettas ihjäl och undrar hur man egentligen ska bete sig. Ska nog köpa en pool och slänga ut på balkongen. Banne mig. En sån där med minst 6000 liter. I värsta fall brakar väl balkongen... Men då ska jag njuta i fulla drag av luftdraget på vägen ner. Mmmm!

Träning idag igen. Vi var lite fler idag. Hela 25 stycken. Igår var vi bara 4 =S Då kunde man inte gömma sig för instruktören minsann. Pinsamt var det, för ingen av oss 4 tappra själar orkade göra alla underliga armhävningar på korsan och tvärsan. Gjorde några tappra försök, men nej. Plattfall. Idag kunde man gömma sig lite bättre i alla fall :) Det är bra att träna i värmen. Dubbel effektivitet. Det gillar vi. Måttband gillar jag också. Midja -4 cm och vader -3. På varje alltså. Varför jag mäter vader av alla ställen är för att det troligtvis är mitt största komplex :) Så bort med dem.

Nu mitt i denna natt håller jag på med fläskfilé. Mamma tyckte att jag var helt från vettet. Jag med. Men så är det när man vaknar sent. Då blir allt försenat. Får väl vara vaken desto längre istället då :) Och spela spel... Mihihihihi.

Anna. Igår köpte jag lördagsgodis. Och det var gottgottigottgott. En tia i burken.

Och just nu önskar jag mig mest av allt obegränsat mycket glass!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0