Yesterday.

Igår var det alltså kalas. Lite i alla fall. Jag fick ett mycket svårt val... 75 minuter Intensivpass eller Rix FM-festival...
Öhh... Ja som sagt... Janet hade övertalat mig på ungefär 30 sekunder. Eller om det var 3.



         

Detta var det trevliga förfestsällskapet. Janet, Marcus, Olle, Emelie (?), Erika och Jonas (?)



Den mindre trevliga drycken... Artic Strawberry.
Inget jag ens önskar min värsta fiende.
Smakar sött, beskt och konstgjort.


        

Så här stygg blir man av att dricka den. Om Systembolaget vill använda någon bild i avskräckande syfte så går det bra.
Bild 1, 2 och 4 är dock kidnappad från Janets blogg :)
Åt gjorde vi igår. Flera gånger, som synes.
Sibylla-strips och Mc D-glass




Glass... Med mycket chokladsås. Avnjuts bäst i smält tillstånd.
Både jag och glassen befann oss i det tillståndet tror jag...


Picknick utanför Tingvallagymnasiet. Ännu en bild som jag snott från Jaanet :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nää, Erika, inte Emma :D

Var den verkligen värre än jordgubbssliskvinet vi käpte tre flaskor av en gång? ;P

2009-07-07 @ 00:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0