Sveriges tröttaste.

Jag utnämner mig själv till det. Och så skyller jag på den friska luften här uppe i skogen :) Inte för att jag kan påstå att jag har varit ute i den speciellt mycket. Jag gick i och för sig ut till bilen efter jobbet. Och så gick jag till tvättstugan två gånger. Och det är ju i alla fall typ 30 meter... Uppenbarligen gick jag ju in från bilen också...

På jobbet idag så kom det en människa från mitt förra liv. Han kände igen mig. Och jag kände igen honom. Roligt tyckte jag. Och förvånande. Vi gick på samma gymnasium samtidigt. Fast vi hörde liksom till de olika skolorna. Jag Naturbruk och han Stiernhöök. För er som inte vet är det typ som olja och vatten... Man umgås helt enkelt inte över gränserna... :) Det hörs ju på namnen också. Vadå klasskillnad? :) Håhå jaja.. Så äre.

Gud vilken givande blogg det här är. Verkligen. Jag känner det. Jorden skulle liksom aldrig mer bli sig själv igen om den försvann. Så jag lovar att inte ta bort den. Jag ska fortsätta fylla cyberspace med mitt spännande liv...

Imorgon jobbar jag nog sista dagen för den här gången. Nästa gång blir Classic car week. Vecka 31 alltså. Då kan det bli jobb dygnet runt. Roligt. Men drygt. För hotellet lär ju vara mer än överfullt, så jag lär ju pendla varje dag :) Ska man vara hemma på M&M-festivalen? Händer det något spännande då? Nä... Tror vi skiter i det. Japp.

Kommentarer
Postat av: lys

fundelurar på att åak upp över m&m-festivalen, om du ska dit, garanterar jag att åka!

2009-07-10 @ 22:39:07
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Ida Gulliks

Grattis!

2009-07-11 @ 08:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0