M & M smyger i natten.

Den dagen vi gifter oss, om vi gifter oss, ska jag nog dekorera med M&M. Kom på det just i detta nu. Och sen ska ju Larz Kristerz spela också. De vet inte om det ännu bara. Och Älsket är inte riktigt med på noterna. Men det är ju som sagt inte direkt aktuellt inom de närmsta 200 åren heller :) L-K måste bli lite bortglömda först så jag har råd med dem. Höhö.

Hur som helst... Det oerhört viktiga jag skulle berätta för er var att vi var och nattspanade på ett hus som jag hade hittat på Hemnet. I Edsvalla. It a looong way... 3 mil rätt ut i ingenstans. På hitta.se såg tomten ut som en hyfsat stor hörntomt. Inte så mycket grannar. I verkligheten låg huset preciiis vid ett förfallet lägenhetshus, och grannar överallt. Skitliten tomt. Jag tror att hitta.se glömde fotografera lite... Eller så har de photoshopat hårt. Inte ett alternativ alltså. Jag vill inte flytta från Kronoparkens getto tills Edsvallas getto :) Lite sött var det ju. Och billigt med Karlstadmått mätt. Dyrt med Edsvallamått mätt dock...


Bild från hemnet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0