Kaos :)

Historier har ju en förmåga att upprepa sig. Så även denna solhistoria... Preciiis när jag satte mig i bilen imorse; sol. Preciiis när jag låste dörren till spa för att åka hem; hällregn. Hmpf! Nu är jag ledig i två dagar... Så jag gissar på regn... :) Fast smhi har lovat lite sol. Den som lever får se antar jag :)

Anars var det en något kaosartad dag på jobbet. Vimlade av badgäster, vilket ledde till att jag, under en enda 30-minutersbehandling, fick gå ut 4 gånger. FYRA! Stackars stackars kund. Som tur var en trevlig prick som bara skrattade och var glad ändå. Och det var ju jag med. Om än något stressad :) Det är svårt att vara överallt när man bara är en enda liten Marie.

Imorgon kommer Älsket upp! Äntligen! OCh Linda, Tomas och lilla Agnes kommer också upp. Det bara kryllar av bebisar överallt :) Mysigt! I alla fall lär jag pallra mig upp i tid och köpa lite fika. För baka orkar jag nog inte :) Säkrast att köpa. Då vet man att det går att äta i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: lys

ursäkta, men är det bara jag som vill utsätta mig för hembakade smaskigheter ? :0

2009-07-13 @ 09:57:39
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0