Äntliiigen hemma!

Min rygg är dödare än dödast efter 5½ timme på en Swebus. Inte blev det bättre av att jag satt som en ostkrok och läste Harry Potter. Och de böckerna är ju inte kända för att vara små och lätta. Kommer säkert ha träningsvärk i armarna. Förresten. Vet ni, i Filipstad gick det på en äcklig arg gammal tant. Jag var helt övertygad om att hon släppte världens äckligaste fis när hon passerade mig. Dessutom satte hon sig bakom mig. När jag bytte buss i Borlänge kom samma äckliga lukt tillbaka inte mindre än 4 gånger. Måste ha varit busstoaletten. Eller så har halva Sverige ätit något väldigt obra. Luktade bläääh gjorde det i alla fall.

I Rättvik var det ju som sagt Classic Car week.... 30 minuter tog det igenom. Var helt jävla totalstopp i båda riktningarna. GAH! Jag kommer få åka klockan 5 på tisdag morgon för att komma i tid till Tällberg. Men jag hoppas faktiskt att de små rääääggerfolken ligger hemma och mår dåligt då. Hemåt däremot... Oj oj oj... Undra om man kan snabbmontera vingar på Nissen. Man skulle haft Familjen Weasleys bil... 

Förresten ska jag på Harry Potter imorgon. med syster. Äntligen! När jag bokade biljetter fanns det 236 lediga platser. Gött! Ju mindre folk desto bättre :)

Men nu ska jag ägna mig åt min favoritsysselsättning här hemma... Äta. Food food foood :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0