Torktumlardöden.

Jag tror att torktumlaren i det här huset snart kommer att dö. Jag känner mig ganska skyldig, med tanke på mängden katthår som alltid hamnar i den stackars torktumlaren. Filtret skulle behöva vara mycket större :) Jaja. Rent blev det i alla fall. Torrt blir det väl till slut också. Även om det just nu är lite Pippi Långstrump-feeling över lägenheten. Med andra ord hänger det kläder typ överallt.

Jag har uppriktig ångest över pratiken, och funderar på om jag ska leta upp ett annat ställe. Det är ju så lätt i den här stan menar jag... Så tänkte att jag kanske kunde roa mig med det. Det är säkert ett bra ställe för andra, men än känner jag inte att det är riktigt rätt för mig. Faktiskt. Och så blir det ju ibland, utan att det behöver bero på något speciellt. Mmm... Just det. Sja fundera lite till. Och kanske prata med någon på skolan också. Hmm hmm hmm.

Nej. Nu blir det en promenad. Troligen blir det inga 16000 steg idag :) Men 10000 tycker jag väl att det borde gå att få till i alla fall. Sen måste jag handla också. Och laga mat innan Shear Genius börjar. De är ju så roliga :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det skadar ju inte att leta efter andra ställen i alla fall! Om du skulle hitta nåt som känns bättre är det ju jättebra, och om du inte skulle hitta nåt har du ju i alla fall inte förlorat ngt på att undersöka saken. Fredag... klippningen? :)

2009-01-13 @ 21:38:03
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Anna

hmm... skumt. skrev ju nyss en kommentar men den poff försvann och syns ingenstans...

2009-01-13 @ 21:39:03
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0