Stööörigt.

Maxi har under hela december haft en väldans dålig ovana att dra pengar från kontot typ en vecka senare. Lite störande kan jag tycka. Rätt var det är tycker man att man är tokrik, och tio minuter senare så är man inte alls rik längre. Mycket spännande. Ica brukar ju ändå vara duktiga på att dra på direkten. Men nej. Shame on you! Och jag vet att det har varit julshopping. Det är inte mindre störande för det. Skäms skäms skäms på er.

Annars? En otroligt slapp dag. Sova halva dagen, åka bil resten av dagen. Sen läsa lite. Snart äta. Har åkt runt i varenda stadsdel i Karlstad och kollat vilka familjer jag ska testa att vräka för att jag vill ha deras hus. Vi fick tillfällig sinnesförvirring när vi letade efter Gräddhyllan, hittade den, och konstaterade att det inte var ett dugg Gräddigt. Snarare ganska fula små hus. Åhh ge mig ett jobb. Jag vill ha ett hus. Ett palats i skogen utan grannar. Ge mig!

Hoppas alla hade en bra nyårsafton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0